بیمه عمر سامان راهنمای دریافت خسارت

خسارت بیمه های  عمر و تشکیل سرمایه

بیمه گذاران محترم بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان جهت اعلام خسارت، میبایست پس از تکمیل فرم اعلام خسارت و تهیه مدارک مورد نیاز، آنها را به دفتر مرکزی تهرانو یا شعب بیمه سامان در شهرستانها ارسال نمایند.  تمامی پرونده های خسارت در شعبه مرکزی تهران بررسی میشوند.

وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه و نحوه اعلام خسارت

بیمه گذار میبایست در اسرع وقت و حداکثر 6 ماه پس از وقوع خسارت، مدارک مورد درخواست را به نمایندگی خود یا یکی از شعبه بیمه سامان تحویل نمایند.

زمانبندی پرداخت خسارت بعد از تشکیل پرونده

پس از تکمیل پرونده در صورتیکه مدارک دیگری مورد نیاز نباشد حداکثر تا یک ماه پرداخت خسارت زمانبر خواهد بود.

فرم درخواست مشاوره رايگان بيمه عمر و تشکيل سرمايه

نوع درخواست نوع درخواست:
نام و نام خانوادگي: تلفن همراه: استان محل سکونت: تلفن ثابت-نام شهر:
درخواست مشاوره، پيام يا پرسش شما:
اگر بیمه عمر دارید اینجا کلیک کنید   پرداخت آنلاین اقساط بیمه نامه    عضویت در خبرنامه
کانال تلگرام بهترین بیمه عمر