بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان
Saman Flexible Universal Life Insurance
گفتگویی با همه (درباره بیمه عمر و تشکیل سرمایه  بیمه سامان)
 
سلام دوست عزیز؛
 اگر پدر یا مادر هستی، یا اگر جوانی و یا حتی سالهای زیادی از عمرت گذشته، یا حتی اگر ازدواج نکردی، اگر به فکر آینده خودت یا خانوادت و همسر و فرزندانت هستی این مطالب رو کامل بخون.
 
پدر و مادر عزیز یا دوست عزیزی که هنوز ازدواج نکرده ای!
 
آیا تابحال فکر کردی اگر یک روز نباشی بازمانده هات یا خانواده و همسر و فرزندانت برای امرار معاش خود چه خواهند کرد؟
 
 آیا میدونی با پرداخت مبلغی به صورت سالیانه، علاوه بر بیمه کردن خود و یا همسر و فرزندانت و استفاده از پوشش های استثنایی بیمه عمر، سرمایه گذاری بلند مدت و پرسودی را برای فرزندان خود پایه ریزی میکنی و چه بسا از همین حالا مخارج تحصیل و یا ازدواج و جهیزیه یا سرمایه ای برای تشکیل زندگی و شغل فرزندت رو تامین می کنی؟
 
 خلاصه ای از مزایای بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان:
 
1- محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر 70 سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر قرار بگیرند.
 
2- سود سرمایه گذاری در این نوع بیمه نامه باتوجه به میزان ریسک پذیری شما متفاوت است که تعیین ریسک آن هم توسط خودتان مشخص خواهد شد.
 
3- می توانید برای اینکه چند سال بعد پول دریافتی تان ارزش خود را حفظ کرده باشد سالانه مبلغی را به حق بیمه عمر خود اضافه کنید تا تورم نیز پوشش داده شود.
 
4- این نوع بیمه کاملا انعطاف پذیر است و امکان افزایش و یا کاهش حق بیمه عمر هر سال وجود دارد.
 
5- در صورتی که مشکل مالی شدید داشتید و قادر به پرداخت حق بیمه خود نبودید امکان پرداخت حق بیمه آن سال از محل اندوخته شما وجود دارد!
 
6- از سال دوم صدور بیمه نامه عمر، امکان برداشت از حساب اندوخته برای شما میسر است.
 
7- بیمه سامان هزینه های امراض صعب العلاج (سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، پیوند اعضا و جراحی قلب باز) که در طول مدت بیمه حاصل شود را تا سقف 21 میلیون تومان می پردازد که حتی تا چند نوبت قابل پرداخت است.
 
۸- شما می توانید از سال دوم صدور بیمه نامه به بعد به اندازه ارزش اندوخته صندوق خود وام دریافت کنید که بهره این وام برابر کمترین میزان بهره بانک سامان در آن سال خواهد بود.
 
۹- شما بعد از اتمام مدت بیمه عمر می توانید اندوخته صندوق خود را به صورت مستمری بازنشستگی دریافت کنید و اندوخته صندوق خود را کماکان در سبد سرمایه گذاری حفظ کنید.
 
۱۰- در صورتی که بیمه شده بر اثر حادثه ای دچار ازکارافتادگی دائم شود بیمه سامان 100٪ سرمایه فوت را به شخص پرداخت می کند تا بتواند تاحدودی جوابگوی هزینه های شخص باشد.
 
۱۱- در صورتی که با نامه معتبر پزشکی اثبات شود بیمه شده در سال پایانی عمر خود است و امیدی به معالجه وی نیست بیمه سامان در صورتی که اندوخته صندوق شخص به صفر رسیده باشد ۲۵٪ از سرمایه فوت را به خود شخص پرداخت می کند و مابقی بعد از فوت بیمه شده به بازماندگان پرداخت می شود.
 
۱۲- کلیه بیمه گذاران بیمه عمر از پرداخت مالیات سرمایه بیمه معاف هستند.
 
۱۳- در صورتی که بیمه گذار یعنی شخصی که حق بیمه را پرداخت می کند دچار از کارافتادگی کامل شود به طوری که نتواند به شغل و تخصص خود بپردازد بیمه سامان متعهد به پرداخت حق بیمه این بیمه گذار به مدت ۱۰ سال بر اساس آخرین مبلغ پرداختی شخص می شود. همچنین در همین مدت بیمه سامان 2 برابر آخرین مبلغ پرداختی را به عنوان مستمری از کار افتادگی در طول 10 سال به خود شخص بیمه شده پرداخت خواهد کرد.
 
۱۴- برای افراد کمتر از پنجاه سال تا سرمایه 10 میلیون تومان و همچنین کودکان زیر ۱۵ سال نیاز به هیچگونه آزمایشی برای تشخیص سلامت نیاز نیست.
 
۱۵- در صورت فوت بیمه شده به صورت طبیعی سرمایه فوت به بازماندگان یا ذینفع پرداخت می گردد که در صورتی که فوت شخص بر اثر حادثه باشد چهار برابر سرمایه فوت پرداخت می شود.
 
در پایان لازمه توجهتون رو به چند نکته جلب کنم:
 
1- به هیچ وجه شرکت در جلسه آشنایی با بیمه عمر، برای شما هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است.
 
2- و در پایان اینکه به نظر شما داشتن یک مشاور در تمام امور بیمه ای با توجه به کمبود وقت که در قرن 21 گریبانگیر بشر شده، لازم و ضروری نیست؟
 
3- مکان جلسه مشاوره و آشنایی با بیمه عمر می تواند در محل دفتر نمایندگی بیمه سامان و یا منزل و یا محل کار شما باشد. انتخاب با شماست...

 

با تشکر از همکار محترم آقای علی مسعودی